شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Sunday, October 08, 2006
سريري وانا حرة فيه
اصوت يا اخواتي واقول جااااي
سريري وانا حرة فيه .... انام عليه .. افكه واحطه ورا الدولاب .. اولع فيه
مش سريري .... لكن مين يقنع جنكيز خان
انا غاوية نوم عالارض .. احب كدا افرش المرتبة وانام عليها
اوسطن الموقع تحت التكييف بالظبط وانام
!! حد شريكي
نومتي وانا حرة فيها يا ولا
لكن لا .. لازم جنكيز خان تيجي وتقولي ... مرتبتك تعباني
مش قادرة ادخل الاوضه وهي مفروشه
يا ستي انت كان حد طلب منك تهوبي ناحية الاوضة
دا انا لو عليا هاركب قفل عالباب
قال المرتبة تعباني قال
تقولي سيبيني افرشلك سريرك الكبير وجربي مش هتخسري حاجه
ماهو بالعقل كدا انا لو عايزة السرير الكبير ماكنتش شلته من الاصل
بس لا ازاااااااي ... لازم الزن
وانا كل اللي في ايدي اني اقول جاااااااااااااااي
 
posted by Rivendell** at 9:57 PM | Permalink |


2 الكومنتات:


  • At October 08, 2006 11:02 PM, Blogger radwa osama

    مدونتك حلوه قوي..اؤيدك في المطالبه بحريتك ونضالك من اجل نومه مريحه ..بس معلش هما الامهات كده محتاجين نواجههم بحركة ابناء من اجل التغيير

     
  • At October 08, 2006 11:32 PM, Blogger Rivendell**

    رضوى ... دي مش امي ... امي هي اللي فرشت معايا المرتبة .... دي بقى تبقى امها