شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Monday, October 23, 2006
zikazik

i've discovered that in a rrreaallly strange way .. i do like ZAKAZIK .. or what else would make me so keen to take photos of it despite the fact that it is a horrible small\big or big\small city

these pic is nothin .. it's just an apetiser till i get real photos for my hate\love immortal city
 
posted by Rivendell** at 1:23 AM | Permalink |


2 الكومنتات:


  • At October 24, 2006 10:53 AM, Blogger KazaBaza

    Me too love this city

    I think people there are different

     
  • At November 12, 2006 1:02 PM, Anonymous Anonymous

    السلام عليكم
    انا بقي مش بحب البلد ديه
    انا قضيت فيها اسوء 7 سنين في حياتي
    بجد بجد بجد ومن غير زعل
    انا بكرهها اوي
    انا عارف انها بلدكم وأنتم تحبوها...بس دي الحقيقة...بلدكم وحشة اوي اوي اوي....منه لله مكتب التنسيق اللي حدفني عليها
    بكل صراحة وبكل امانة ايه اللي فيها حلو؟؟؟
    شوارعها المتكسرة؟؟
    خنقة الجو فيها؟؟
    الناس اللي بصراحة مشفتش منهم غير كل وحش....كانوا بيعملونا اسوء معاملة لما كنت ساكن هناك في القومية اللي المفروض إنها انظف حتة عندكم
    يمكن في ناس كويسين...بس انا حظي وحش مقبلتهمش خلال السبع سنين اللي قعدهم في كلية هندسة ....والله العظيم كنت بقرف اروح الكلية
    متزعلووووووووووووش مني
    الصراحة راحة وديما بتتعب وتزعل الناس
    سلام