شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Sunday, May 06, 2007
توضيح هام
توضيح هام
انا غيرت التيمبليت لأن الصورة اللي كانت موجودة فيه اتشالت من عالسيرفر اللي كان رافعها
وجه مكانها صورة ضفدعة صفرا وعلاامات تعجب
حاجة يعععع خالث
يعني مش بخطري انا كنت خضعت لرأي الأغلبية
و زي ما قلت
الشفااافية
هي اهم حاجة
 
posted by Rivendell** at 11:14 PM | Permalink |


19 الكومنتات:


  • At May 07, 2007 12:15 AM, Blogger Noony

    على فكرة التمبليت دة تحفففففففففففففة
    جميل مووووووت
    أنا شخصياً بمووووووووت في الـ
    Aliens

    تسلم إيديك
    ;)
    نوني

     
  • At May 07, 2007 1:58 AM, Anonymous Anonymous

    كده عشمتيني بالحلق خرمت له وداني ......... :))))))) وأنا اللي قلت بشرة خير ورياح النغيير والعجلة دارت ولن يستطيع أحد ان يوقفها ...... :))))))) أتاري الموضوع الصورة والسيرفر والشفافية :))))))) الله يسامحك :))

    كفاية يا سها :)

     
  • At May 07, 2007 2:13 AM, Blogger كلام لوجيك

    نداء عاجل وهام
    الى المسؤلين فى أروقة صنع القرار
    الى الاتحاد الفيدرالى لحقوق التدوين
    ارجعى يا سها للقديم ولو ماينفعش ، يبقى تغيري التيمبليت الجديد ده
    الموضوع مش متعلق بصورة ال
    Aliens
    انا بتكلم بشكل عام على كل مكوناته ونظام الوانه وتغيير جهة السايد بار وهكذا

    انتهى البيان
    اسامة سامى

     
  • At May 07, 2007 9:11 AM, Blogger bastokka طهقانة

    و مالة التغيير كيويس


    اوروفوار

     
  • At May 07, 2007 11:28 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    نورتى المحكمة

     
  • At May 07, 2007 6:21 PM, Blogger safa7_karmooz

    come in peaaaaaaaaaaaaace

    حلو اوى التمبلت ده

    منور شوية عن التانى

     
  • At May 07, 2007 9:26 PM, Blogger Eric Matt


    مش كفاية يا سها

    اعملي فينا ما شئت وعلى فكرة اختياراتك كل مرة موفقة ما شاء الله

    تحياتي لك من ماناساس البلد و لكني أرى و أسمع و أتكلم
    :))

     
  • At May 07, 2007 9:42 PM, Blogger أحمد

    ممممممممممممممم
    برغم ان الواحد زعلان على التيمبليت القديم بس ألف مبروك على الجديد

    :)

     
  • At May 08, 2007 6:20 PM, Blogger Rivendell**

    نوووني
    مرسي يا حبي ... انا كمان بحبهم لكن اكتر كان مقصود لا ارى لا اسمع لا اتكلم


    انونيماس
    لا مش كفاية
    كل يوم من دا
    :))))))


    لوجيك
    انت زعلان اوي اوي ... بس انا عايزة اقولك ان التيمبليت اللي كان قبل اللي فات كان كله ابيض بالشكل دا .. انا بحب الابيض جدا
    ودي خامس مرة اغير تيمبليت فيها في سنة .... مابحبش الثبات والتغيير ضروري واديه جع غصبن عني
    انا هظبه بس انا عندي حبة امتحانات غلسة تخلص واركز انا



    طهقانة
    انشانتيه يا عسل وكان الله في عونك

     
  • At May 08, 2007 6:26 PM, Blogger Rivendell**

    محمد عبد الغفار
    اي خدمة يا سيادة المشتشار
    :)


    سفاح
    دا ايه النور دا ... ربنا يكرمك
    yes we come in peace
    مش كانت بتاعت الجدع لايتننيج دا .. بتاع توي ستوري
    كنت بحب اللعب الجيم بتاعته اوي
    بس جابتلي توتر عصبي زي كل الالعاب التانية


    جرووم
    ربنا يكرمك يارب
    وربنا يديمهم عليك نعمة , هتحتاجهم عشان الثورة اللي عندك عالبلوج
    :))


    مبرمج
    الله يبارك فيك
    :)

     
  • At May 09, 2007 12:21 AM, Blogger david santos

    Rivendell, everything what you write yourself in Portuguese is correct, congratulations.

    Rivendell, tudo que escreves-te em português está correto, parabéns.

    Traduz sempre para português, porque está muito bem.

    Abraços

     
  • At May 09, 2007 12:27 AM, Blogger david santos

    ريفينديل ، كل منكم يقول البرتغاليه صحيح التهاني


    Rivendell tudo que escreves-te para português está correto.

     
  • At May 09, 2007 12:32 AM, Blogger david santos

    It says me if my translation in Arab is certain, ok? تقول لي اذا ما كنت في الترجمة العربية ، ومن المؤكد اوك؟

     
  • At May 09, 2007 12:47 AM, Blogger Rivendell**

    thank youuuu
    obrigado



    if you are using google translation try to use small sentences

    se você se estiver usando google tradução
    usar pequeno
    sentenças


    but it's almost right, arabic is hard to be translated


    mas é quase direito
    o árabe é duro ser traduzido


    the exact is the coming
    o exato é a vinda
    اخبريني اذا ما كانت ترجمتي العربية صحيحة ..

    good luck
    boa sorte

     
  • At May 10, 2007 2:44 AM, Blogger ميليجي

    لزيز ورااااااااااااااااااااااااايق
    وبس

     
  • At May 10, 2007 4:23 AM, Blogger shabfa2re

    تمبلت عسول ولذيذ
    :)

     
  • At May 10, 2007 3:11 PM, Blogger Rivendell**

    مليجي
    يا مساءاتك يا سيفن اب ..
    رايك ايه في الجديد



    الفقري افندي
    طب والجديد ؟

     
  • At May 11, 2007 1:23 PM, Blogger Ossama

    sretan dan Rivendell
    Ossama

     
  • At May 11, 2007 10:03 PM, Blogger Rivendell**

    اعتقد ان الرد المناسب
    lucky day for you to


    الكرواتي دا صعب اوي