شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Saturday, March 31, 2007
البـقـاء لله

يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّة ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي
..
..
..
البقاء لله
..
..
..
توفى يوم الجمعة صباحا
..
..
..
جد
اخي العزيز جدا جدا
..
..
ميليجي
..
..
ربنا يرحمه ويصبرك يا احمد
 
posted by Rivendell** at 10:42 PM | Permalink |


10 الكومنتات:


  • At April 01, 2007 3:17 AM, Blogger zordeak

    انا لله وانا اليه راجعون


    البقاء لله


    ربنا يتغمده برحمته يا رب ويدخله فسيح جناته


    ويصبر أحمد

     
  • At April 01, 2007 7:31 AM, Blogger Eric Matt


    " الذين اذا اصابتهم مصيبة قالو انا لله و انا اليه راجعون - اولئك عليهم صلوات من ربهم و رحمة واولئك هم المهتدون"

    البقاء لله

    اللهم ارحمه و صبر أهله

    سبقتني يا زورديك جزاك الله خيرا

    تحياتي من ماناساس البلد

     
  • At April 01, 2007 9:27 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    البقاء الله ،

     
  • At April 01, 2007 4:15 PM, Blogger Amr Ahmed

    انا لله وانا اليه راجعون

    البقاء لله

     
  • At April 02, 2007 1:15 AM, Blogger Rivendell**

    ونعم بالله

    تقبل الله منا ومنكم جميعا

     
  • At April 02, 2007 6:29 AM, Blogger Ossama

    البقاء لله
    ادخله الرحمن فسيح جناته
    والهم اهله واصدقائه الصبر و السلوان

     
  • At April 02, 2007 8:47 AM, Blogger khaled

    البقاء لله
    اللهم ادخله جنتك
    اللهم اعذه من نارك
    الله اغسله من الذنوب بالماء و البرد و الثلج
    اللهم ابدل سيائته حسنات

     
  • At April 03, 2007 1:46 AM, Blogger Rivendell**

    اللهم آمين يارب العالمين

     
  • At April 04, 2007 2:26 AM, Blogger ميليجي

    احساس جميل جدا ان الواحد يدس انه كسب انسان

    بس الاجمل انه يكسب انسان يفتخر بيه

    بجد يا سها انا مش عارف أشكرك اذاي

    بس بجد جزاكي الله خيرا
    أنا مش لاقي كلام أقوله

    بس شكرا كتير


    ليكي

    وللعلقوا ودعوا لجدي





    وبجد الف شكر ليكي

     
  • At April 08, 2007 10:55 PM, Blogger Rivendell**

    يا فتحي
    ماتقولش كدا
    احنا اخوات
    ودا اقل واجب لاني ما قدرتش اجي اعزي
    ربنا يرحمه ويصبركم
    وماشاء الله ختمته كانت جميلة
    اللهم ارزقنا حسن الخاتمة
    وارحم موتانا يارب العالمين