شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Wednesday, March 21, 2007
كلنا هنموت - يـــــــارب

عش ما شئت فإنك ميت
**

**
و أحبب من شئت فإنك مفارقه
**

**
و اعمل ما شئت فإنك مجزي به
 
posted by Rivendell** at 10:55 PM | Permalink |


11 الكومنتات:


  • At March 22, 2007 1:25 AM, Blogger khaled

    اللهم استرنا فوق الارض و تحت الارض و يوم العرض عليك
    ربنا يكرمك

     
  • At March 22, 2007 10:10 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    وكما تدين تدان وبالكيل الذى تكيل به تكتال

    اللهم نسألك حسن الخاتمة

     
  • At March 23, 2007 12:42 AM, Blogger Eric Matt



    اللهم آمين

    بس في حاجتين:
    أول حاجة ابقي اكتبي تفصيل الحديث و كده يعني او على الاقل السند بتاعه عشان نعرف مين الراوي و هل صحيح و لا لا

    ربنا يكرمك

    الحاجة التانية شكرا على زيارتك لمدونتي
    بس أنهي اغنية لكاظم اللي حلوة؟

    هل اللي شغالة في الخلفية و لا بتاعت البوست الاولاني؟ يعني بتاعت سرب الحمام و لا ميسور الحال؟

    اخر حاجة هي الزقازيق حلوة؟ أصلي عمري ما رحتها

    تحياتي من ماناساس البلد

     
  • At March 23, 2007 12:58 AM, Blogger Rivendell**

    خالد
    يارب
    ويكرمك انت كمان


    محمد عبد الغفار
    اللهم امين


    العريس
    قصدي ما كانش الحديث في حد ذاته والا كنت كتبت السند والرواة زي ما قلت , في الحقيقة انا ما يهمنيش كتير صحته قد ما همني معناه

    ويكرمك انت كمان

    والاغنية اللي عجبتني هي اللي شغالة على البلوج .. سرب الحمام

    وبالنسبة للزقازيق فهي ما تشوفش وحش يعني لكن اهي مسقط راس الواحد وهتفضل لازقة فيه طول عمره
    الجدير بالذكر اني اول ما شوفت كومنتك ولسه هارد النور اتقطع في البلد يعني من الآخر ... منووووور
    تحياتي من الزقزيق البلد

     
  • At March 23, 2007 1:03 AM, Blogger Eric Matt



    يا سلام عليا

    طيب

    أدي كومنت تاني كمان أما نشوف ايه تاني حيقطع المرة دي

    أنا دلوقتي عرفت ليه الدنيا بتضلم لما بتقدم لواحدة - أتاريها مبتشوفنيش كويس

    سلااااااااام

     
  • At March 23, 2007 1:14 AM, Blogger Rivendell**

    هههههههههه
    هههههه

    دا انت طلعت حساس بقى

    خلاص يا سيدي .. انا لسه هاكتب الكومنت لقيت الشمس والنهار شقشق



    هههههه

     
  • At March 24, 2007 6:49 AM, Blogger Eric Matt


    أيوة كده ماله النور شوفي صفحة الكومينتات نور و حلوة ازاي؟

    يللا خير خير

    سلميلي على الزكازيك البلد وقوليلها ماناساس البلد بتسلم عليكي

    أنا حسحساس؟ طيب حقول لبابا بس هه

    يا سلام على النور و الشمس

    فتح ملبن تاكل عينك
    سلاااااااااام

     
  • At March 25, 2007 1:20 PM, Blogger مُزمُز

    ليه الغتاتة دي؟

    أنا كنت فعليا ناسي إن أنا هموت

    وبصراحة بقى لسه مش حاسس إني هموت قريب خالص

    بس انتي غتتتي عليا وفكرتيني إني أنا بموت

    ومتهيألي هي حاجة غتتة بس مهمة

    مش عشان أعمل أعمال صالحة ولا نيلة

    بس متهيألي إن نسيان الموت تماما كده بيسبب التعاسة

    وبرضه تذكر الموت وسيطرة فكرته على البني آدم جدا بتسبب التعاسة

    يبقى في رأيي الحل الوسط هو وجوده كهاجس مش أكتر

    باكجراوند لحياتنا

    ملحوظة على الهامش:

    اسم سكسكة ده اسم شبهة

     
  • At March 25, 2007 10:43 PM, Blogger كراكيب عادل

    اهم حاجة الاخيرة

    اعمل ما شئت فانك مجزي بة

    ربنا يستر

     
  • At March 26, 2007 5:50 PM, Blogger Rivendell**

    العريس
    هههههههه
    السلام وصل يا فندم والزقازيق البلد وصتني ابلغ مانساس البلد منها احلى سلام



    مزمز رجع يا مينزز
    وجهة نظري زيك بالظبط وانا كنت بارجع الباك جراوند لنفسي تاني
    وبالنسبة لسكسكة انا مش شايفة فيه شبهة وطبعا كل واحد ونيته


    عادل صاحب الكراكيب
    يارب

     
  • At March 27, 2007 4:25 PM, Blogger Eric Matt



    انت فين يا ريفينديل؟ فين بوستاتك؟