شيكا بيكا وبوليتيكا .. ومقالب أنتيكا ولا تزعل ولا تحزن .. اضحك برضه يا ويكا ها ها ها ها .. ع الشيكا بيكا !

Friday, March 30, 2007
تااجزز
عزيزي العزيز زوردياك باعتلي تاج عجيب كدا بيسال على المذاكرة والحاجات المحرجة دي
ولولا غلاوتك عندي يا ولدي ما كنتش جاوبت عليه ابداااان
:D
هل تسعد عندما يمرر لك أحدهم تاجا؟
أكيد اه طبعا .., يعنى لما حد بيمررلى تاج بيبقى فاكرنى
وعايز يعرف أكتر عن سها الانسانة مش المدونة مع انهم مينفصلوش عن بعض
بس فعلا فعلا يعنى ., بتبسط لما حد بيفتكرنى
(( نفس اجابتك يا فؤش))
.
هل مقدار سعادتك أو شعورك أيا كان - عند تمرير التاج لك يختلف حسب المدون الذي يمرر لك التاج؟
اكيد طبعا
.
.
هل تستمتع عند إجابتك عن أسئلة التاج؟
أكيد طبعا بستمتع .., أصل انا من نوع الناس اللى بيحب يتكلم كتيير .., فبعيش بقى فى اجابة اى تاج
((نفس اجابتك يا فؤش))
.
.
هل ترى للتاج أهمية حقيقية ؟
اكيد لانه بيكسر حاجز العالم الافتراضي للتدوين وبيدخل شوية واقعية وبعد انساني اكتر على وشوش المدونين
خصوصا بالنسبة للناس اللي مدوناتهم بتبقى بتتكلم في مواضيع محددة بعيد عن حياتهم
طبعا انا لا ينطبق عليا الموضوع دا لان مدونتي عبارة عن حوار مفتوح عن حياتي واللي ما يشتري يتفرج
:D
.
.
هل فكرت في عمل تاج خاص لك من قبل؟
اينعم
.
.
هل تفضل قراءة أجوبة التاج عند المدونين الآخرين ؟ أم لا تهتم سوى بالتدوينات الأخرى فقط؟
اكيد عشان كسر الحاجز الافتراضي وانا فضولييية جداااااااانز
.
.
عندما ترد على التاج ما الذي تراعيه أكثر؟
الصراحة الشديدة جدا وانها تبقى قصيرة لاني بزهق اوي من الكتابة الكتير
.
.
إلى من تحرص على تمرير التاج؟
أكيد طبعا لكل اصحابى ., ولكل اللى انا عايزهم يكونو قريبين منى (( زيك يا فؤش))
.
.
هل تحرص على قراءة اجابات من تمرر لهم التاج ؟ و هل تغير إجابتهم للتاج شيئا في ادراكك لهم ؟
اينعم
.
.
هل تلتزم حرفيا بأسئلة التاج ؟
اه على قد ماقدر
.
.
ما هي نوعية التاجات التي تفضلها ؟
النوع البطيخى .., بس يا ريت يكون من غير بذر
(((هههههه ماقدرتش اغيرها ابدااا )))
.
.
____________________
.
.
التاج التانى
.
هل كنت طالب شاطر فى المدرسة ؟
طب ايه الاحراج النفسي والمعنوي دا طيب
هي مراحل
في اول ابتدائي اه وعلى اخره لأ
وبعدين في اعدادي كنت شاطرة بس مش اوي يعني
وبعد كدا ثانوي كنت دحيحة موووووت وشاطرة
واخيرا من ساعة ما دخلت الكلية خاب املي وفشلت الحمد لله
.
.
ايه كانت احب مادة و اكره مادة ليك فى المدرسة ؟
امممم احب مادة الانجليزي لاني كنت بتعلم بسرعة جدا اللغة وبلقطها من غير تعب
واكره مادة الجغرافيا يعععععع كنت بكرههها عمىىىى
مع اني كنت بحب التاريخ جداااا جدااااا
.
.
كنت عايز تطلع ايه وأنت صغير ؟
يعني برضه حالات
الاول خالص ماكنش على بالي اطلع حاجة معينة يعني كنت عايزة اشتغل وبس
وبعد كدا دخلت في مرحلة اني اطلع ظابط هههههههههه
ومن اول ثانوي كدا ابتدى غرام الطب يقع على راسي
ومن ساعت ما دخلت الكلية وانا نفسي احول معهد فني صناعي
امرر التاج للتالي اسماءهم
المتكاظين كلهم كالعادة مع ان ماحدش بيرد غير سول العسل
آلاء
مزمز
محمد عبد الغفار
خالد
رجل من غمار الموالي
ياسمين انسانة لو ماجاوبتيهوش لسه
ا ب ج د
شيماء لحظة صمت
 
posted by Rivendell** at 11:54 PM | Permalink |


11 الكومنتات:


  • At April 02, 2007 10:35 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    حرام عليك ، انا عملت فيكى حاجه وحشه

     
  • At April 02, 2007 10:41 AM, Blogger Eric Matt


    أومال فين سفن الفضاء؟

    تحياتي من ماناساس البلد ورايح انام اهو متزوقيش

     
  • At April 02, 2007 10:44 AM, Blogger Rivendell**

    محمد عبد الغفار
    دا تاج وداير عالرقااااب


    جرووم
    ياعم ليه التسييح دا مش كفاية موضوع الظابط
    نام نام

     
  • At April 02, 2007 10:46 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    يعنى مش كفايه اننا بلديات

    طلعتى كمان تعرفى اختى بلكونه وحاطه لنك لشخابيطها عندك

     
  • At April 02, 2007 10:48 AM, Blogger Rivendell**

    اهلا اهلا

    بس هو انتوا اخوات ازاي يعني ؟!

     
  • At April 02, 2007 11:07 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    يعنى ابويا وامى زى مخلفونى خلفوها

     
  • At April 03, 2007 1:47 AM, Blogger zordeak

    هههههههههههه


    هههههههههههههههههههه


    هههههههههههههه


    اجابات التاج زى العسسسسسسسل

    ههههههههههه

    اول مرة اقرى تاج واضحك كده

    يا خرابى يا اخواتى

    هو انا دمى خفيف كده

    ههههههههههه

    فكرتك تحفة

    انا بضحك من ساعتها

     
  • At April 03, 2007 1:58 AM, Blogger Rivendell**

    معلش يا محمد انا اصلي دماغي على قدي يعني انت اختك هي الديزاينر واللا انت مقتنع ان بلكونة فعلا فعلا اختك

    ههههههههه



    فؤش
    اضحك الله سنك كمان وكمان يا اخويا
    اي خدمة
    ;)

     
  • At April 04, 2007 7:41 AM, Blogger khaled

    انا فعلا عامل التاج دهدلوقت قبل ما اشوف الاهداء

     
  • At April 04, 2007 10:53 AM, Blogger محمد عبد الغفار

    مش عارف تقصدى ايه بالديزاينر ومش عارف تقصدى ايه بمقتنع ان بلكونه اختك

    الموضوع ببساطه انت حاطه اعلان عن مدونه شخابيط لأصحابها شباك وبلكونه وسبلونه

    بلكونه دى اللى هى بردو صاحبه مدونه احلامى المبعثره والملقبة
    AZ
    تبقى اختى شقيقتى ، فهمتى كده

     
  • At April 04, 2007 10:04 PM, Blogger Rivendell**

    خالد
    ماشي يعني اللي سبق كل النبأ



    محمد عبد الغفار
    معلش انا ما كنتش بقرا الكومنتات
    فماكنتش عارفة ان في حد بيمضي ببلكونة
    فمافهمتش انت قصدك ايه
    ياريت تبلغها اعجابي بخفة الدم الفظييعة
    وقولها ياريت يرجعوا تاني
    وبلاش القطعة دي